مسابقه همایش برنامه بهداشتی نگهداری استفاده

مسابقه: همایش برنامه بهداشتی نگهداری استفاده کیفیت نان استفاده ازجوش شیرین معاون بهداشت غذاودارو

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل رئیس‌جمهوری که فرهنگ لغاتش بیش از 77 کلمه ندارد ، کارنامۀ وحشتناک 100 روزۀ اول ترامپ

خبرگزاری فرانسه با اشاره به بی‌تجربگی رئیس‌جمهور آمریکا در عرصه سیاسی، نوشت کارنامه کاری 100 روز نخست ریاست وی کاملا وحشتناک است.

رئیس‌جمهوری که فرهنگ لغاتش بیش از 77 کلمه ندارد ، کارنامۀ وحشتناک 100 روزۀ اول ترامپ

کارنامۀ وحشتناک 100 روزۀ اول ترامپ/ مدیر جمهوری که فرهنگ لغاتش بیش از 77 کلمه ندارد

عبارات مهم : سوریه

خبرگزاری فرانسه با اشاره به بی تجربگی مدیر جمهور آمریکا در عرصه سیاسی، نوشت کارنامه کاری 100 روز نخست ریاست وی کاملا وحشتناک است.

به گزارش گروه تحریریه سایت، خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: تجربه ای که دونالد ترامپ از یکصد روز اول فعالیت خود در مسند ریاست جمهوری آمریکا داشت با ناکامی ها و چرخش های غیرمنتظره همراه شد. گرچه ترامپ در یکصد روز اول اقامت در کاخ سفید ظرفیت های خود را جهت عوض کردن و تحول نشان داد، در این مدت به هیچ وجه نتوانست یک «ترامپ جدید» یک دکترین مشخص و یک سبک ریاست جمهوری ثابت از خود به نمایش بگذارد.

رئیس‌جمهوری که فرهنگ لغاتش بیش از 77 کلمه ندارد ، کارنامۀ وحشتناک 100 روزۀ اول ترامپ

در این گزارش آمده است: ترامپ روز شنبه آستانه نمادین یکصدمین روز ریاست جمهوری خود را پشت سر می گذارد، ولی میلیاردر جمهوری خواهی که در طول مبارزات انتخاباتی خود وعده «پیروزی، پیروزی و پیروزی» را به هموطنانش می داد، کارنامه ای که در این مدت از خود بر جا گذاشته کاملا وحشتناک است به طوری که در حال حاضر از وی به عنوان غیرمحبوب ترین مدیر جمهور تاریخ معاصر آمریکا یاد می شود.

بازرگان 70 ساله آمریکایی که انتخابش به عنوان مدیر جمهور آمریکا مردم دنیا را در بهت و حیرت فرو برد، همچنان رویکرد و واکنش‌ها غیرقابل آینده نگری خود را دنبال می کند.

خبرگزاری فرانسه با اشاره به بی‌تجربگی رئیس‌جمهور آمریکا در عرصه سیاسی، نوشت کارنامه کاری 100 روز نخست ریاست وی کاملا وحشتناک است.

ترامپ که در کارزار انتخاباتی آمریکا خود را فردی ضدنظام کنونی معرفی کرد و قول داد در صورت رسیدن به کاخ سفید، آمریکا را دگرگون کند، با لحنی آمیخته به راحت لوحی و رندی اذعان کرده که در مدت حضور در کاخ سفید به این واقعیت مجسم پی برده که سمت ریاست جمهوری آمریکا بسیار سخت است.

اگر انتصاب نیل گوساچ، قاضی محافظه کار در دیوان عالی آمریکا، بدون تردید بزرگ ترین موفقیت ترامپ در ماه های اولیه ریاست جمهوری وی محسوب می شود، دستگاه قضایی آمریکا و کنگره در خصوص احکام بحث برانگیزی که وی در زمینه مهاجرت و اصلاح بیمه درمانی آمریکا صادر کرد، ضربه های تحقیرآمیزی به او و دولتش وارد کردند.

ترامپ در اوج تلاش های خود جهت اصلاح طرح بیمه سلامت درمانی دولت پیشین آمریکا موسوم به اوباماکر، اذعان کرد که هیچ وقت نمی دانست که نظام درمانی آمریکا این اندازه پیچیده است.

رئیس‌جمهوری که فرهنگ لغاتش بیش از 77 کلمه ندارد ، کارنامۀ وحشتناک 100 روزۀ اول ترامپ

ترامپ بعد از دیدار با شی جین پینگ، مدیر جمهور چین، و بررسی پرونده اختلاف برانگیز کره شمالی، اعلام کرد بعد از ده دقیقه گفتگو با مدیر جمهور چین دریافتم که مسئله آنقدرها که به نظر می رسید، راحت نیست.

رئیس جمهور آمریکا که در کارزار انتخاباتی پرهیاهوی خود به آمریکایی ها قول داده بود به اوضاع کنونی در واشنگتن آخر دهد، قبل از انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر پیوسته در وقت ها و مناسبت های متفاوت به چین و سیاست های این کشور حمله می کرد، ولی بعد از دیدار با همتای چینی خود لحن و موضعش کاملا عوض کردن کرد. نظر ترامپ در خصوص روسیه نیز به کلی متحول گشت. وی شش ماه پیش به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده بود مایل است با ولادیمیر پوتین، مدیر جمهور روسیه، روابط خوبی داشته باشد؛ ولی وی بعد از ورود به کاخ سفید از سیاست های کرملین در قبال سوریه ابراز نگرانی کرد.

خبرگزاری فرانسه با اشاره به بی‌تجربگی رئیس‌جمهور آمریکا در عرصه سیاسی، نوشت کارنامه کاری 100 روز نخست ریاست وی کاملا وحشتناک است.

توییت های نیشدار

الزامات و قید و بندهایی که ترامپ در سمت ریاست جمهور آمریکا با آنها روبرو است (به طوری که هر حرفش وزن و تاثیر خاصی به همراه دارد) با الزاماتی و محدودیت های فراروی یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری کاملا متفاوت است.

ترامپ بعد از نشستن بر کرسی ریاست جمهوری آمریکا خود را با انبوهی از سوالات روبرو دید: حرف چه کسی را بشنود؟ با چه کسی مشاوره کند؟ چه رابطه قدرتی با کنگره برقرار کند حتی در زمانی که این نهاد تحت کنترل حزبش یعنی جمهوری خواهان قرار دارد؟ چه جایگاه و میدان عملی جهت دو نهاد قدرتمند پنتاگون و وزارت امور خارجه قائل شود؟

رئیس‌جمهوری که فرهنگ لغاتش بیش از 77 کلمه ندارد ، کارنامۀ وحشتناک 100 روزۀ اول ترامپ

فرانس پرس در ادامه نوشت: ترامپ که بدون برخورداری از تجارب سیاسی، دیپلماتیک یا نظامی به یک باره به عالی ترین سمت اجرایی بزرگ ترین قدرت دنیا دست یافت، تلاش می کند از این اوضاع به نفع خود استفاده کند.

وی پیش از حملات موشکی به یک پایگاه هوایی در خاک سوریه در تصویر العمل به حملات شیمیایی منتسب به رژیم سوریه، تاکید کرد: «من عوض کردن می کنم، انعطاف پذیر هستم و از این بابت خوشحالم.»

در خصوص چین، روسیه و ناتو نیز چرخش های 180 درجه ای ترامپ جهت بخشی از افکار عمومی آمریکا و همچنین بعضی از متحدان این کشور تا اندازه ای اطمینان بخش بوده است.

از مسئله سوریه گرفته تا کره شمالی، رویکرد دونالد ترامپ خطرات خاص خود را نیز دارد. چطور می توان اطمینان داشت که مدیر جمهور آمریکا که پیوسته در کارزار انتخاباتی خود راجع به ورود آمریکا به یک مناقشه نظامی تازه با آخر نامشخص هشدار می داد، با عوض کردن مواضع و چرخش های خود آمریکا را چنین سرنوشتی روبرو نکند؟ اگر در خاک آمریکا یک حمله تروریستی اتفاق بیفتد، مدیر جمهور جمهوری خواه چه واکنشی به آن نشان خواهد داد؟

فرهنگ لغت 77 کلمه ای

اما در رابطه با نحوه سخن گفتن و ادبیات دونالد ترامپ مباحث و مسایل زیادی است که نشان می دهد دونالد ترامپ در تاریخ آمریکا یک مدیر جمهور متفاوت هست. در حالی که بیش از سه ماه از شروع ریاست جمهوری ترامپ می گذرد، بسیاری از آمریکایی ها معتقدند که مدیر جمهور کشورشان که فرهنگ لغاتش از 77 کلمه گسترده تر نیست، از دولت، تاریخ، علوم، فلسفه، هنر بی اطلاع است و توانایی تشریح مسایل ریز یا تشخیص اختلافات جزئی را ندارد.

واژه های کلیدی: سوریه | آمریکا | وحشتناک | آمریکایی | رئیس جمهور | دونالد ترامپ | ریاست جمهوری | انتخابات ریاست جمهوری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار